De vlucht - Reisverslag uit Congo, Mozambique van Donny Groot - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Congo, Mozambique van Donny Groot - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: donny

Blijf op de hoogte en volg Donny

27 April 2014 | Mozambique, Congo

Vliegen vanaf 020 uiteraard. Eerste en laatste keer dat ik met mn maten daar heen ga, voortaan gewoon vanaf ons eigen zesteinhoven. Beetje een gek wijf als reisleider maarja ze is wel oké. We zijn naar Congo gevlogen, waar dus geen fatsoenlijke voetbalclub is maarja, we zullen ons niet vervelen want we kennen namelijk geld winnen op deze reis. We kennen dat geld prima gebruiken voor de clubhuis ofso, dus als het ff kan pakken we de jackpot.
Kzat de hele vlucht naast een raar vrouwtje; Anna. Vrouwtie uit friesland maar ze is ook wel oké. Als ze maar niet denk dat ze ons de baas ken en respect toon is het prima. Daarna moesten ik en me maten een yel doen en wie de beste yel zou hebben ze geld winnen. Wij dus flink wat Feyenoord gezongen, overduidelijk beter dan de rest, maar deze corrupte boel hier koos voor een ander team. Ik vertrouw het hele zooitje niet helemaal hiero, maar we zullen zien hoe het verder verloop. Voorlopig gaan we voor de money.

Tags: P1A, A2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mozambique, Congo

Mijn eerste reis

We verlaten Rotterdam

Recente Reisverslagen:

27 April 2014

De vlucht

23 April 2014

Bijna pleite
Donny

Rotterdam all day

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 954
Totaal aantal bezoekers 2234

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: